Werkwijze
Stap voor stap naar de juiste oplossing

de stappen
Uw verzoek komt bij ons binnen, waarna u per e-mail bericht ontvangt dat wij met u contact opnemen.
Onze accountmanager plant een afspraak in, dat kan telefonisch of op locatie. Een site survey (inventarisatie van de huidige situatie) kan meestal direct uitgevoerd worden. We bespreken uw wensen. Hospitality TV in combinatie met middleware, internet en wifi is mogelijk. Het voorstel kan een indicatieve begroting zijn, of direct een gedetailleerde offerte, afhankelijk van de vraag. Een SLA kan onderdeel zijn van ons aanbod.
We bespreken gezamenlijk het voorstel, zodat u weet wat u van ons mag verwachten als u ons aanbod accepteert. Is alles duidelijk, compleet en naar wens? Dan kunt u het aanbod accepteren.
Zodra het aanbod ondertekend bij ons binnen is, bestellen wij de materialen en plannen we in overleg met u de werkzaamheden in. Zo proberen we rekening te houden met uw gasten en zorgen wij voor zo min mogelijk overlast.

Een proactieve mindset
Met een SLA blijven we uw installatie onderhouden en monitoren. Tijdens het jaarlijks onderhoud voeren we metingen uit. Bijzonderheden analyseren we zodat deze niet tot uitval leiden. Hiermee kunnen wij proactief storingen voor zijn. Updates op het gebied van functionaliteiten en security vinden ongeveer vier keer per jaar plaats. Bij onvoorziene situaties kunt u op ons terugvallen. Wij informeren u graag over de mogelijkheden!
“We waren heel tevreden met de aanpak en de flexibiliteit tijdens de bouwfase”
projecten
Klantcases waar we trots op zijn
We hebben al heel veel klanten blij mogen maken met onze diverse oplossingen. Bekijk onze projecten om een beeld te krijgen van wat we voor je kunnen doen.